„Магия през Май“

Има една кутия, която на пръв поглед може да не изглежда като нещо особено. Всеки месец обаче носи изненада на десетки четящи в България. Това е BOPS, или иначе казано - Box Of Paper Smiles.
Всички знаем за абонаментните кутии в чужбина. Те крият в себе си книга и още други изненади. Преди няколко месеца и в нашата страна се появи такава кутия по инициатива на Алекс и Райс от канала „Четат ли двама“. Всеки месец те полагат неимоверни усилия, за да изненадат хората, поръчали си BOPS и, разбира се, да оправдаят очакванията им.
„Магия през Май“ беше темата на кутията за този месец. За пореден път екипът на BOPS успя да развълнува всички нас.
„Какво имаше в кутията?“ - ще попита някой. Първото нещо, върху което погледът ми попадна беше красиво подаръчно пакетче. В него ме очакваше един изящен ръчно изработен медальон-сова.
Освен това, пъхнати в един плик открих четири вълшебни книгоразделителя, вдъхновени от обичните ни герои от поредицата „Хари Потър“.
Разбира се, освен магия, през месец май на мнозина им предстоят изпити, контролни и други такива не-магични неща. За да увеличат шансовете ни за успех, Райс и Алекс предвидливо са сложили в кутията два молива. Някой ще каже „И какво? Моливи и аз си имам!“ Да, но тези са с вдъхновяващи цитати от любими фентъзи романи. Макар може би няма да признаят, съм сигурна, че са им направили някое заклинание за успех.
Ето, че стигнах до дъното на кутията. Там търпеливо чакаше една чудесна книга, току-що излязла от печат. Ако вече не сте се досетили, говоря за „Четирите цвята на магията“ от В. Е. Шуаб. Историята ѝ е изпълнена с вълшебства, но и опасности. Въпреки че все още не съм я завършила, мисля, че лесно би могла да плени всеки любител на фентъзи. 
Това е вторият път, в който поръчвам BOPS. За първи път направих това през март. Тогава обаче не беше за мен, а за рождения ден на моя близка приятелка. Взех кутията от близкия офис на Еконт, опаковах я и ѝ я подарих. Нямах представа какво има вътре, но бях сигурна, че нито аз, нито тя ще останем разочаровани. Наблюдавах я докато отваряше кутията. По лицето ѝ се чешеше огромна радост, но и не по-малко вълнение. И както очаквах, беше доволна от това, което откри в кутията, а книгата - „Пасажер“ от Александра Бракен прочете само за ден.
Още тогава исках да взема BOPS и за себе си, но трябваше да почакам до май месец, за да го направя. Чакането обаче не беше напразно. Нетърпението и любопитството ми нарастваха с всеки изминал ден. А когато най-после държах в ръцете си вълшебната кутия бях много развълнувана. Вярвам, че всеки четящ, който вече е имал шанса да се докосне до магията на BOPS би ме разбрал. BOPS не е просто кутия с книга. Това е емоция; преживяване, което едни любители на книги са решили да дарят на другите. Като човек имал шанса си да се докосне до това, което правят бих казала, че са невероятни и с нетърпение очаквам следващите кутии! 

Comments

Popular Posts