The Liar And His Lover (2013)

Какво са мечтите? Те са това, което ни кара да се стараем, в опити да ги направим реалност. Понякога, по един или друг начин, тези желанията се сбъдват, макар в някои случаи това да не се случва така, както сме го очаквали. Но всеки път, щом мечта се осъществи, тя изчезва, само за да се появи друга на нейно място.Още от дете, Аки обича музиката. С времето, това се превръща в негова мечта - да сформира група, заедно с приятелите си. Това обаче изглежда почти невъзможно, докато един ден, точно след като завършват гимназия, потенциалът, който тези момчета притежават не бива забелязан. След известно време, точно преди групата да дебютира, Аки решава, че ще е по-добре да не излиза под светлините на прожекторите, а да остане в сянка, композирайки и пишейки песни, които приятелите му да изпълнят. Един ден младият композитор среща Рико - момиче, което обожава да пее - неподозирайки, че ще се влюби в нея. С това, и двамата преминават към един нов етап от животите си, в който мечтите могат да бъдат реалност, стига да не се страхуваш да се бориш за тях.
„Лъжецът и неговата любима“ е чудесен филм, който ме заплени от самото начало. Когато реших да го гледам, нямах никакви очаквания към него. Беше нещо, което ми прозвуча интересно и с добър сюжет - история за двама души, свързани чрез музиката, които в някакъв момент се влюбват един в друг. Филмът успя да задържи интереса ми до самия край, а саундтрака, който не беше никак лош, само спомогна за това. Според мен, историята беше красива и трогателна. Успя да ме накара да се замисля за своите мечти - за тези, които са се осъществили, но и за онези, от които съм се отказала, а също и за нещата, които бих искала да защитя. Това е един очарователен филм, който с удоволствие бих гледала отново някой ден.

Comments

Popular Posts