Най-слушани песни: месец юли, 2013

Още един месец излетя. Имам чувството, че все още е началото на юли, макар август вече да започна. 
От около средата на миналия месец този пост стоеше незавършен. С дни си повтарях, че е крайно време да приключа с него и да го публикувам, но така и не го сторих. Затова, въпреки че юли изтече, ще разгледаме най-слушаните за миналия месец песни от мен. Едно от нещата, които осъзнах, създавайки тази публикация беше, че този път в списъка ми има повече к-поп музика от преди. Е, да започваме!!

Emeli Sande - "Heaven"
Ето я и първата песен. Вярно е, че не е от най-новите, но въпреки това влиза в класацията ми за месец юли. Харесват ми клипът, музиката и текстът. Емели Санде е страхотен изпълнител. Една от любимите ми певици.

Kim Jaejoong - "Mine"
Ето го и новият ми ринг тон. Песента ми хареса още първият път, когато я чух. По-различна е от всичко, което сме слушали от Дже Джунг. Може би това е една от причините парчето да ми хареса толкова. Какво да кажа? Заслужава си човек да даде шанс на тази песен, както и на останалите от албума.

CNBLUE - "Blind Love"
Това парче е на една от любимите ми групи. Не мисля, че има песен на CNBLUE, която да не харесвам. "Blind Love" не прави изключение. Както заглавието подсказва, в творбата се говори за любов. Знам, че в последно време, песните на тази тема са много и повечето не струват, но с "Blind Love" не така. В нея е вложено чувство и текстът е смислен. Определено ми харесва.


Bruno Mars - "Lazy Song"
Доста от творбите на Бруно Марс ми допадат. Всъщност освен тази, "Locked Out Of Heaven" също влиза в дългия списък с песни, които слушам често. Причината да избера "Lazy Song" е, че това парче описва много добре начина, по който се чувствам в последните дни. Това е една колкото вярна, толкова и забавна песен, която не е за изпускане.

EXO - "Wolf"
Стигайки до тази песен, идва момент за едно голямо признание. Преди да излезе "Wolf" не харесвах EXO. Това е първата тяхна песен, която ми допада (драма версията също не е за изпускане) и се надявам, че няма да е последната. Всъщност преди няколко дни излезе новата им песен - "Growl", която също заслужава шанс.

CNBLUE - "Teardrops in the Rain (Come On Concert)"
Честно казано, не знам какво точно да кажа за тази песен. Слушам я когато съм тъжна, а също и когато съм в добро настроение. Песента е пленителна. Колкото до видеото - това е едно от любимите ми изпълнения.

Beyonce - "Run The World (Girls)"
Още една песен, в която Бионсе ни показва, колко добра е в работата си. Какво мога да кажа? Песен, която те кара да пееш и танцуваш. Освен това ни показва колко силни са жените всъщност.

CL - "The Baddest Female"
Като почитателка на 2NE1 нямаше как да не обърна внимание на тази песен. Това е първата соло изява на CL. Много хора не харесват песента, но мен успя да ме грабне и бързо се превърна в едно от най-слушаните от мен парчета.

Taylor Swift - Everything Has Changed (ft. Ed Sheeran)
Не помня кога за първи път чух нещо от Тейлър Суифт. Със сигурност обаче знам, че не ми хареса много. С времето обаче това се промени и ето, че днес нейна песен е сред най-слушаните от мен. Дуета й с Ед Шийран ми допада. Колкото до клипа и текста... мисля, че те говорят сами за себе си.


CNBLUE - "Time Is Over"
Ето я и последната песен за днес. Това, че е в края на публикацията обаче не означава, че я харесвам по-малко от останалите. Позицията по-скоро й се дължи на името, което носи. Всъщност парчето грабва бързо човек от първите кадри на видеото и го държи до край. След това той иска още, но както се пее в песента - „time is over“.


Стигнахме края на днешния ми пост. Честно казано, има още доста песни, които исках да включа в този пост. Тях обаче реших да оставя за друга публикация, където ще намерят мястото си. 
  Желая ви приятни мигове с песните, които ви представих. До скоро!!

Comments

  1. Кога пак ще има такъв пост за музика? Изморително е да се опитвам да разбера какво слушаш по изражението и мини-танците, които правиш, когато си със слушалки.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мисля, че много скоро пак ще направя такъв пост. А ти винаги можеш да ме попиташ какво слушам. Не е нужно да гадаеш по танците и физиономиите ми. :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts