„Hotarubi no Mori e“

От малка си спомням анимациите, които гледах по телевизията. Бяха най-различни и винаги учеха децата на нещо. Едни от любимите ми анимета бяха „Кралят на шаманите“, „Ю-Ги-О!“ и „Сейлър Муун“. Явно съм харесвала японското кино още тогава. ^^
Всъщност не съм предполагала, че години по-късно ще стоя, пишейки пост за някое аниме. Преди време нямаше да повярвам, че ще правя това. От момиче, което не искаше и да чуе за източноазиатски култури, се превърнах в голям техен любител.
Днес ще Ви представя една история, която много харесвам. Името й е „Hotarubi no Mori e“, което в превод означава „В гората, където светулки блещукат“. Филмът е от 2011 година и е творение на студио Ghibli. Тук е моментът да кажа, че някои от любимите ми анимации са създадени именно от Ghibli. Аниметата, които правят са красиви, а „Hotarubi no Mori e“ не прави изключение.
Историята във филма се развива през лятото, когато малката Хотару отива на гости при чичо си. Един ден, въпреки сташните истории, които хората от селото разказват и предупрежденията на възрастния мъж, момичето отива в гората и се изгубва. Там тя среща едно момче, което й показва пътя обратно към селото. След тази случка те започват да се виждат всеки ден през лятото години наред. С времето връзката между героите става по-силна, въпреки дните, които прекарват разделени. Хубавите неща обаче са много крехки понякога и изискват специално отношение. Това е историята на едно необикновено и красиво приятелство, което прераства в нещо повече.
Надявам се, че ви е загризало любопитство да разберете какво се случва с Хотару и гоският й приятел и защо тази история ме заплени. Открийте азиатската анимация. Няма да останете разочаровани! :)) Приятно гледане!




„Знаеш ли, Гин... Цяла зима мислех за теб. И есента, и пролетта...
Гин... Не ме забравяй. Винаги си спомняй за мен.
Все някога...времето ще ни раздели. 
Но...докато този час настъпи, ще бъдем винаги заедно.“
- Хотару

Comments

Popular Posts