„Първият гроб отдясно“ - един впечатляващ дебютен роман

Наскоро прочетох „Първият гроб отдясно“ от Даринда Джоунс. Трябва да кажа, че въпреки хубавите отзиви, които прочетох за книгата не бях напълно сигурна, че ще ми допадне. Съмненията ми обаче се опровергаха. Това е една лека, приятна книга, която човек прочита на един дъх и иска още. Поне с мен беше така. Сигурна съм, че останалите книги от поредицата на Даринда Джоунс са също толкова интересни, колкото е първата.


А сега нека Ви попитам нещо... Какво знаете за смъртта и това, което идва след нея? Ако отговорът Ви е - не много, се обърнете към Чарли Дейвидсън. Тя е, пристрастен към кафето, нахакан частен детектив и...жътвар на души. Иначе казано - момиче, което вижда мъртъвци от както се помни и ги убеждава „да влязат в светлината“. Понякога обаче нещата не са толкова прости, особено когато въпросният човек е бил убит. Тогава на Чарли и чичо й Боб, който също е детектив, им се налага да потърсят сметка на лошите. Какво обаче се случва, когато нещата се усложняват от изпълнените с гореща страст сънища за някой, който е следвал Дейвидсън цял живот и не е мъртъв? Някой, който е нещо опасно и съвсем различно от всичко, на което се е натъквала Чарли до сега...
Успях ли да пробудя интерес? Надявам се, че отговорът е „да“!! Ако е така, то горещо Ви препоръчвам да прочетете „Първият гроб отдясно“, както и останалите книги от поредицата. Няма да съжалявате!

Comments

Popular Posts