Любим сайт - goodreads

И такаа..поредният ден отмина...е поне беше петък и дойде време за почивка, а и за нов пост, който ми отне няколко дни да довърша поради недостиг на време..иии може би малко мързел. Но кой не го мързи понякога??

Днес реших да ви споделя нещичко за едно от любимите ми места в интернет - goodreads. За този сайт научих от една приятелка, която също като мен обожава четенето!!

Всъщност това място се оказа наистина полезено за книжния плъх, в който съм се превърнала в последно време. Вече не ми се налага да помня книгите, които съм прочела или тези, които мисля, че биха ми харесали, защото goodreads помни тези неща вместо мен. Ако трябва да съм честна, преди няколко месеца (когато научих за сайта) прекарах доста време в мислене какво съм прочела/какво искам да прочета. За съжаление обаче все още има произведения, които не са в списъците ми, поради простата причина, че не съм се сетила да ги добавя, но все някой ден и това ще стане!!
Това, което остави силно впечатление у мен е, че ми е придоставена възможността да търся заглавията на книгите/имената на авторите на различни езици. Има произведения и на български!!
Другото, което ми харесва е, че мога да рейтвам книгите от 1 до 5 звезди, а също и да пиша коментари  или да се включвам в групи/да създавам такива, където да обменям мнения с други хора като мен.
Също така goodreads си има раздел "quotes", където открих  някои мисли, които ми харесаха доста. Хубавото е, че освен да ги харесвам мога и да добавя нещо от себе си (това обаче все още не съм го направила).
Какво още...А, да!! Организират се "giveaways", където мога да се включвам ако искам, в зависимост дали книгата ми харесва. За сега обаче това е опция, която също не съм тествала, но смятам да го направя.
Друго нещо, което ми харесва е, че мога да си отбелязвам нещата, които чета (заедно със страниците). Също така това, че мога да си добавям приятели е опция, която ми допада. Така мога да разглеждам техните списъци с книги (и да черпя идеи за своите собствени), групите, в които участват и бележките, които харесват.
Тук е  мястото да си призная, че в момента съм запалена по жанра фентъзи, въпреки че и други жанрове ми харесват. В момента чета "Хобит" от Джон Толкин и книга 3 от поредицата "Песен за огън и лед" - "Вихър от мечове" от Джордж Мартин и макар напоследък да не ми остава много време за тях мога да кажа, че това са наистина хубави книги, които биха могли да ви харесат ако сте фенове на фентъзито.

Надявам се публикацията ми да е била полезна за някого, провокирайки интерес към този сайт. И не забравяйте да ме прибавите към приятелите си в goodreads!!
 
моят профил/my profile

Comments

Popular Posts