PocketBook!!


Здравейте! От известно време обмислях да създам този блог и ето, че най-стене го направих. Първият ми пост ще бъде за новата ми придобивка. ^_______^
От доста време исках да си взема четец за електронни книги, защото библиотеката в града ми не разполага с всички книги, които искам да прочета, а някои от тях ги има в интернет. Поради тази причина прекарах доста време в четене на мнения и сравняване на различни модели. В края на краищата се спрях на PocketBook Basic New, но поради различни причини се налагаше да отложа покупката.
Преди няколко дни, прибирайки се вкъщи след разходка,  родителите ми ми поднесоха подарък. Изненадата беше НЕВЕРОЯТНА - PocketBook !!!


Вече четввърти ден ползвам четеца и мога да кажа, че засега съм доволна от него.Текстът се вижда добре, батерията му е издръжлива, дисплеят му е на базата на E Ink технология, което означава, че очите не се изморяват толкова, колкото при четене на компютър, поддържа много формати (влючително и изображения) и  работата с него като цяло е лесна.

 Това беше за днес от мен! Надявам се, че по някакъв начин съм успяла да бъда поне малко полезна. Желая Ви прекрасен ден, изпълнен с много усмивки!!!! :))

Comments

Popular Posts