Най-слушани песни: месец ноември, 2013

В днешно време много хора мислят, че да слушаш по-стари песни „изобщо не е яко“. По мое мнение обаче, те грешат. Дали песента е току-що излязла или са минали няколко години, откакто това се е случило не е от значение. Важно е само и единствено мнението на този, който я слуша. Ако на него му харесва, то защо песента да не е стойностна и модерна?

 Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Когато преди няколко месеца излезе тази песен, аз бях запленена. Слушах я отново и отново, без да ми омръзне. Харесвам всичко в нея, като започнем от нестандартното й видео, минем през текста и стигнем до лесно запомнящата се мелодия.

Thirty Seconds To Mars - The Kill (Bury Me)
Изминаха 8 години откакто излезе вторият студиен албум на групата, включващ тази песен. Въпреки цялото това време обаче, The Kill си остава една от любимите ми песни. Колкото до групата - не мисля, че има човек, който да не е слушал нещо тяхно, а ако греша, то той трябва да се поправи незабавно.

Muse - Uprising
Това е една невероятна песен и неслучайно съм я вкючила в този списък. Тя е много смислена и мотивираща. В даден момент, всеки се нуждае от такава песен. Точно затова смятам, че не трябва да има хора, които да не са слушали това парче.

Selena Gomez - Slow Down
Трябва да призная, че не съм от най-големите почитатели на Селена. Напоследък обаче тя ме изненадва приятно. Slow Down се оказа едно много добро попадение и мисля, че благодарение на тази песен за в бъдеще ще проверявам какво ново има от Селена.

Arctic Monkeys - R U Mine?
Честно казано, слушайки за първи път тази песен, не бях никак впечатлена. Поне в началото беше така. Имах чувството, че съм си пуснала нещо не чак толкова добро, колкото ми се бе искало. Въпреки това обаче не спрях песента. Изслушах я докрай. Когато свърши вече знаех, че не съм постъпила грешно, пускайки си я. Очакванията ми бяха оправдани.

Ylvis - The Fox (What Does The Fox Say?)
Това е единствената песен на Ylvis, която съм слушала. Забавна е. Когато, преди няколко седмици, я слушах за първи път не спрях да се смея. Текстът и мелодията се запомнят лесно. И дълго време, след като човек е чул песента, не може да я избие от главата си.

Radiohead - Creep

За разлика от предишната, тази песен не е нова. Тя е едно от първите парчета, които Radiohead създават. За мен, тя е специална. Беше първата песен на групата, която слушах. И въпреки изминалото време, тя остана една от любимите ми песни на Radiohead.

CNBLUE - Geek In The Pink (Cover)
Мнозина знаят за слабостта ми към CNBLUE. Те са наистина талантливи момчета, макар и с не толкова добър английски. Въпреки това мисля, че и този път са се представили чудесно. Това се дължи както на таланта, който притежават, така и на песента, която изпълняват.

Jason Mraz - I'm Yours
Преди няколко години за първи път чух тази песен по радиото. Тогава не ми направи впечатление. По-късно обаче случайно се натъкнах на нея в интернет. Пуснах си я от любопитство. Този път я слушах по-внимателно и ми допадна, но не допусках, че дори след толкова време все още ще я харесвам. Е, предполагам, че съм сгрешила.

Jetta - Start A Riot
Не случайно поставих тази песен накрая. За няколко седмици тя се превърна в едно от любимите ми парчета. Харесват ми както текста, така и мелодията и естествено гласа на изпълнителката, а да не забравяме и клипа. Jetta е ужасно талантлива и с удоволствие ще продължа да слушам творбите й и занапред.

Ето го и края на не чак толкова дългия ми списък с песни за месец ноември. Както успяхте да видите, в него съм вкючила и по-стари, и по-нови творби, всяка една от които си има свой чар и разказва различна история. В тях, по някакъв начин аз откривам себе си и тайничко се надявам, че и някой друг също е успял да го стори. Нали точно за това е музиката - да изразим чувствата си, когато не намираме друг начин?

Comments

Popular Posts