Най-слушани песни: месец май, 2013

“Без музика, животът би бил грешка.”
― Фридрих Ницше


Ето, че мина още един месец. Толкова бързо сякаш вчера все още беше студеният януари, а всъщност лятото почти дойде.
През последните няколко седмици, този пост стоеше незавършен сред черновите ми. Сега, макар и с малко закъснение реших, че е крайно време да го довърша. В него, както вероятно вече сте се досетили, ще говоря/пиша за някои от най-слушаните песни в плейлиста ми за изминалия месец май.

M.I.A. - "Bad Girls"
Все още помня първия път, когато чух тази песен. Тогава въобще не ми допадна и се чудех какво толкова й харесват всички. Веднъж обаче се улових, че си я тананикам. Малко по-късно вече я слушах почти всеки ден. Освен това тя стана задължителна част от импровизираните караокета, които правим с моя близка приятелка, късно вечер.

 MS MR - "Bones"
Това е първата песен на MS MR, която чух. Мога да кажа, че са наистина добри, поне за мен. Малкото техни песни, които съм слушала ми харесват. Това може би се дължи от части на това, че гласът на воалистката ми допада.

Marina and the Diamonds - "Power and Control [Brackels Remix]"
Аз съм голяма почитателка на Марина, а "Power and Control" е една от любимите ми песни. Признавам, че оригиналната версия на това произведение не може да се замени. Звученето обаче на този ремикс определино ми харесва.

T-ara - "N4"
Известно е, че съм к-поп фен (почитател на корейската поп музика). В последно време обаче слушам повече други стилове. Това в никакъв случай не означава, че съм забравила к-поп средите или любимите си групи. Ето тук се появяват и T-ara. Мина доста време от както за последно слушах нещо тяхно. Преди няколко седмици обаче чух това парче. То бързо се харесва дори и на най-големите скептици.


Lindsey Stirling - "Elements (Dubstep Violin Original Song)"
На канала на Линдзи се натъкнах случайно в началото на миналата година. За всички, които още не са слушали песните й - поправете тази грешка, защото тя е невероятно талантлива. Тази песен е добро начало, защото има и Dupstep елементи, което прави звученето малко по-различно.

Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful
Ето още една любима моя изпълнителка. В нея харесвам това, че влага чувство и смисъл в текстовете на творбите си. Тази песен не прави изключение, а комбинацията с Labrint е уникална. За тези, които все още не са слушали песента - направете го.
Lee Hyori - "Miss Korea"
Ето още една песен от к-поп средите. Lee Hyori е наистина талантлива. Тази песен ми стана любима за кратко време. Харесват ми ритъмът, клипът, гласът на изпълнителката, а също и текстът.

Coldplay - "Paradise"
Coldplay. Аз съм голям почитател на творчеството им. Дори не помня кога ги слушах за първи път.
Тази песен е много популярна и вероятно хората, които не са я чували са малко. Мелодията е приятна, текстът се запомня лесно. Освен това клипът също е хубав. Харесва ми.

Ellie Goulding - "Figure 8"
Тази песен е доста известна, нали? Може да се чуе на всеки музикален канал и е неизбежно да я запомниш. Дори след като е свършила остава да звучи в главата ти. Първо запомняш мелодията, после текста, а накрая се чудиш кога се е случило това. Така стана и с мен. Не знам защо, но песента определено ми харесва.

Imagine Dragons - "Radioactive"
Като за финал, реших да поставя първата песен на Imagine Dragons, която чух. Наистина съм запленена от нея и дори в момента я използвам като рингтон. Всъщност първата версия, която слушах беше кавърът на Линдзи Старлинг. Той е много добър, но и оригиналът също. Песента е прекрасна и би се харесала на много хора стига да й дадът шанс.

 С това завършвам днешния пост. Сега осъзнавам, че песните, които съм пропуснала не са никак малко, но може би те ще намерят място в някоя от следващите ми публикации.
Всеки си има предпочитания, нали? Това са моите за момента, което не означава, че други неща не биха ми харесали. Надявам се, че съм помогнала на някой да открие нова любима песен.
Желая приятен ден/нощ на всички!! ^^

Comments

Popular Posts